این نوشته مربوط به شنبه 29 اسفند 88. 3:03:34 PM ساعت ها به زمان ایران است !!


اولش یکم انگار می خارید

خاروندمش٬  خشک بود بنابر این قرمز قرمز شد

حالا کم کم داشت درد می گرفت … من هم چنان داشتم می خاروندمش … یه لذت خاصی داشت … انگار تنم مور مور می شد … واااااااااااااااااااااااااااااااااای (که از ته ته ته دل گفتن)

هر دو تا دستمو بردم بالا تر تا بر آمدگی گرم کف دستم٬  درست کنار قسمت گوشتالوی شست٬ درست نرم ترین و جالب ترین بر آمدگی برای لمس احساس دست های یه نفر٬  بلغزه توی اون دو تا حدقه ی گود و گرد٬ گرم

دستامو که بر داشتم         خیس بودن

آبی که از اون حدقه ی گود و گرد سرازیر شد٬  چکه می کرد انگار٬  قطره قطره٬  گرم گرم

دستامو فرو بردم لا به لای موهام٬  موهای خیلی نرم و خیلی صاف من که هیچ وقت حالت نمی گیرن

باورم نمی شد٬ من چاریوت رو باز کردم

دوباره اومدم

برام جالب بود

و داشتم موزیک گوش می کردم و کامنت جواد رو می خوندم

… کجایی تو ؟

Dream (OST) –  ISLAND_OF_LIFE

رفتم کنار پنجره

نور کمی که تو تاریکی اتاق می تابید به صورتم و انعکاسش توی قطره هایی که روی گونه هام بودن

گودی های فرو رفته ی خیس من

یکم چشمام درد می کنن

شاید به خاطر اینه که بدون عینک نشستم جلوی مانیتور

شایدم به خاطره بیگانه بودن با حس خیسی –ه

امروز رفتم 4 shared  ام رو چک کردم٬ جلوش نوشته بود

By:  chariot

Joined:  1 year ago

!!

سال نو دوباره اومد … وقتی داشتم پستای پیشینم رو می خوندم نا خود آگاه خندم می گرفت از خودم٬ به نظرم جالب بودن !

امسال سال جالبی بود٬ مخصوصن از چند ماه آخرش٬  اتفاقای خیلی عجیبی افتاد و آدمای خیلی عجیبی وارد زندگیم شدن

ما سفره ی هفت سین نداریم … شاید بعد ظهریه برم یه کارایی بکنم … حتمن … حتمن

شاد باشید

و

شادی رو هدیه کنید

~ توسط Chariot در مارس 21, 2010.

پاسخی بگذارید

 
