هوووچی


دارم آماده می شم واسه امتحانات نیمه متمرکزم …

احساس می کنم یه چیزی هست که هنوز پیدا نشده. یه چیزی که داخل منه. یه چیزی که هنوز پیدا نشده. یه چیزی داره می ریزه بیرون. یه چیزی که هنوز پیدا نشده. یه چیزی که  خیلی زیاده. یه چیزی که هنوز پیدا نشده. یه چیزی که هر وخ بش فکر می کنم موهای تنم سیخ سیخ می شه٬  درسته که مو ندارم ولی خب جای موها مثل یه دونه ی کوچولو بر آمده میشه٬  درس مثل پوست مرغ. وای من دیگه نمی تونم. وای تپش قلبم این روزا شدید تر شده٬  هیچ وخ براش قرص نخوردم ولی    Doci می گه نباس این کارو بکنی ولی من واسشه چیزه به این مسخره گی زندگیمو به چار تا قرص گره نمی زنم.

آخ که دلم تنگیده واسه جلفا

آخ که دلم تنگیده واسه پلنگان

آخ که دلم تنگیده واسه گوزه کوره

آخ که دلم تنگیده واسه جشنواره

آخ که دلم تنگیده واسه پایتخت هر چند لپتاپو فروختم ولی خب چه اشکال داره مگه !!؟

آخ که دلم تنگیده واسه شانت

آخ که دلم تنگیده واسه عود

آخ که دلم تنگیده واسه گیلوان

آخ که دلم تنگیده واسه چنگ

آخ که دلم تنگیده واسه شلوارک

آخ که دلم تنگیده واسه هووچی

آخ که دلم واسه هووچی تنگیده

آخ که دلم تنگه

آخ که دلم تنگیده واسه تو  تنها واسه تو

آخ که دلم تنگیدته

آخ که دلم گشاد شده  آره همن الان گشاد شد

آخ که دلم گشاد شده واسه تو

یعنی می بینمت ؟

آخ که من یه آشغالم

دلم می خوات موهامو تیغ بزنم ولی چه کنم که نمی شه …

وایسا بینم تو چرا به من می گی پسر ؟؟؟ ها ؟ با تو امااا

با تو هم هستما ! تو چرا به من می گی دختر ؟؟ ها ؟

اه مردشوره همه چیزو ببرن

من احساس می کنم تو عمرم هیچ گهی نخوردم … احساس می کنم روزام دارن نابود می شن … احساس می کنم نباس اینجا باشم … من خر چرا بر گشتم٬  چرا گذاشتم منو بر گردونن. می خوام برم

– Mokham morom

– Koja mori ?

– …

وای دلم می خوات چشمامو بکشم عینهو شیرین نشاط

وای دلم می خواد خودم باشم. شنیدید ؟ خودم ! خود خودم. اصن می دونید چیه ؟ من ………. هستم … آره من ………. هستم … شنیدین ؟ ………. .

آخیش

راحت شدم حالا. وااای حالا که خود خودمم چه قدر راحت شدم. وای چه دنیای زیبایی –ه. وای من چه قدر شادم. من چه قدر خوشحالم

من چه قدر خوبم

چرا تو همش میای اینجا چرندیات منو می خونی ؟

چرا من همش میام اونجا ………. تورو می خونم ؟

من هیچ گهی نخوردم تو زندگیم. هیچ گهی. حالا یا گهه خوب پیدا نکردم یا خودم تنبلی کردم ولی در کل گه که خوب و بد نداره. همه ی گه ها خوب هستن. همه ی گه ها خوردنی هستن. چون همه ی گه ها حاصل خوردن هستن. هر چند عکس این قضیه همیشه صادق نیست !

گه …

چه واژه ی ملموسی. دلم کاسه توالت می خواد. دمپایی آخونی هم باشه طوری نیست. به هضم غذا کمک می کنه

گه = غذا

گه -ه آبی = نتیجه

هنر در دیدگاه

اسلامی

آب زنید              راه را هین که                      نگار می رسد

مژده دهید         کاسه توالت را بوی                      گه می رسد

من دلم تنگه … تنگ

دلم خیلی تنگه عینهو عینهو عینهو … اصن ولش کن. تو دنیا خیلی چیزا هست که تنگه … خب من کدومشو بگم !؟ تو دنیا چیزای تنگ خیلی زیاده هر چند عکس این قضیه صادق نیست !

نوبت چشم پزشکی دارم.                                                                                                                                                  دانلود :               Chabrier – ESPANA

Who’s (Alexis-)Emmanuel Chabrier ?

The Mona Lisa

~ توسط Chariot در اکتبر 31, 2009.

13 پاسخ to “هوووچی”

  1. همممممم چی بگم؟ قاطی کردی یا من قاطی کردم؟ چت شده من چم شده؟؟؟
    چرا نوشته هاتو خوندم؟ چرا به حرفهای من گوش میدی؟

  2. چه می دونم والا
    والا چه می دونم
    اصن به من چه
    اصن به تو چه
    واه واه
    هاو هاو
    اوه اوه
    هوا هوا
    .
    .
    .

  3. حالا دارم وجه تسمیه ی وبلاگت رو درک می کنم!

  4. خوبه
    من این پست رو که خوندم پیش بینی می کنم که الان راه جدیدی پیدا کردی و الان دقیقا جوری داری فکر می کنی که نتیجه داره تهش
    و دیگه گوه و این چیزا نه از نظرت زشته و نه خیلی لازم یه چیزی هست مثل همه چیزهای دیگه
    البته قبول دارم که پیش بینی خیلی احمقانه است و کاری از این احمقانه تر نیست ولی شما از یه احمق بیشتر از این انتظار نداشته باش
    و منظورم از الان دقیقا روز سه شنبه دهم نوامبر هستش

  5. خب امروز 14 نوامبره و من باهات هم احساس هسم
    اوهوم

  6. هوم، به نظرم رسيدن به هم چين طرز تفكري نشون دهنده باز شدن فكره!
    بازم بگم كه سبك نوشتنت رو دوست دارم! (من همون الهامم كه قبلا هم واست كامنت گذاشتم.)
    به وبلاگ من هم سر بزن، تازه تاسيسه!
    يه معذرت خواهي هم بهت بدهكارم، منظورمو بد برداشت كردي!

  7. دوست گرامی.. با نوشتن مطلبی در خصوص ترنسکشوالها به دیگران در شناختن و درک آنها کمک کنید تا با هم گامی در جهت مبارزه با ترس و نفرت از ترنسها برداریم.
    روز ترنسفوبیا (29 آبان) را بیاد داشته باشیم.
    با احترام و سپاس

  8. فرمود «همممممش دلم میگیره…»
    کجایی تو؟

  9. 6 ماه گذشت.
    بيا يه پست جديد بذار ديگه

  10. ajab..yekami ba khodet khoshakhlagh bash😀 migam deltang nabashi..

  11. نوروز باستانی بر شما فرخنده باد

  12. nemidunam chi shod to sitet omadam
    motmaenam to moshkel dari
    hichvaght madar nasho
    be tanhaii adat kon ta tamom beshi
    khoda kone bargardi
    va man harfamo pas begiram

پاسخی بگذارید

 
