مزخرفات آخر شب


نمی دونم چی شدا ؟؟؟  یهو از بازی پرت شدم بیروم !! خب دیدم بهترین موقعیته که  شروع کنم به نوشتن چون باقی وقت ها دیگه نمی تونم یا تنبلیم می شه یا کلی کاره دیگه یهو می ریزه رو سرم !!! آخ آخ آخ

این روزا اگه دیر به دیر میام و می نویسم واسه اینه که واقعن خیلی سرم شلوغ شده … از تیرماه که البته کلاس طراحی می رفتم و الان که ترمم عوض شده خب کارام هم بیشتر شده !!!  دو روزی که در هفته می رم کلاس باید 100 طراحی کامل داشته باشم. با تمام جزئیات و خلاصه خیلی خیلی وقتمو پر می کنه. باقی وقت ها کتابی رو که حدودن3 سال پیش خریدم و الان شروع کردم خوندنش رو می خونم و وقت باقی مونده رو POP3 -T2T  بازی می کنم و خیلی هم جذابه ! البته به خوبی یادم میاد که آخرین بازی که کردم مدال افتخار( Medal of Honor) بود که کلیم باش حال کردم. کلن من فیلم ها و بازی های مربوط به جنگ جهانی رو خیلی دوس دارم … خیلی خیلی خیلی دوس دارم. البته بگم که من زیاد اهل بازی کامپیوتری نیستم ولی خب به هر حال گاهی اوقاتم از یه سری چیزا خوشم میاد و امتحانش می کنم. POP3  به نظرم تجربه ی جالبیه … تا حد زیادی هم بازی فکریه و هم بسیار هیجان انگیزه وهم صحنه ها و لوکیشن های جالبی داره. البته باید شاهزاده ی پارسی باشه ولی خب تا حد خیلی زیادی هم تیکه های عربی و یا حتا هندی هم قاطیش شده … چه در شخصیت پردازی ها و ظاهرشون و چه در خود صحنه ها. ولی خب به هر حال خیلی خیلی جالب -ه و به نظرم ارزش یه بار امتحان کردن رو داره.

ا …  راستی ی ی ی ی !!  انتخاب رشته کردما ا ا ا ا  متمرکز و نیمه متمرکز رو هم شدن 28 تا. دیگه واقعن هیچ رشته ای به ذهنم نرسید که نزده باشم … همه  جا ها رو هم زدم … شبانه هم سه چار تایی زدم. نیمه دوم شهریور هم معلوم میشه که آیا این جانب چاریوت 18 ساله از … مشرف به دیدن درب دانشگاه خواهم شد یا خیر !؟   ولی من که می دونم آخرش تو دوزی –ه تانکه  دو قوز آباد قبول میشم … حالا ببین من کی گفتم …

ا …    راستی ی ی ی !!  نگفتم بتون ؟؟؟ آموزش رانندگی می رم .. !!  کلاسای آیین نامه رو تموم کردم و کلاسای عملیم هم تقریبن داره تموم میشه (3جلسه دیگه دارم) و این هفته نه  هفته ی دیگه امتحانشون دارم … تا روزه امتحان می خوام یه هال اساسی به ماشین ددی بدم !!

بچه ها راستی  هر کسی در زمینه ضمیر نا خودآگاه و روح و ارتباط با درون و شخصیت و شخصیت شناسی و خلاصه این مدل چیزا pdf  یا کتاب خریدنی (!) یا سایت و یا هر چیزه دیگه می شناسه خواهشن معرفی کنه … می خوام یه کَ لِ حسابی با عمه جان بندازم !

ا …  راستی ی ی ی ی !!  موهام از اون چیزی که بود کوتاه تر کردم …  البته خب همچین یه نمه چهره ی زیبام شبیه نخود فرنگی شده ولی خب بازم بدک نیست.

این بار قرار بود یه سری چیزایی در باره خودم بگم ولی خب احساس می کنم هنوز وقتش نرسیده … پس فعلن بیخیال.

واااااااااای من حسابی حوصلم سر رفته رفته رفته رفته … یه پیشنهادی بدین که من چی کار کنم ؟؟؟

** یه پرسش :  شما ها به انرژی + یا – باور دارید ؟؟؟  باور دارید که انرژی ها می تونن به آدم کنند و یا بر عکس ؟؟

خب دیگه به گمونم مزخرفات آخر شبم زیادی طولانی شد … ببینم دفعه ی بعد چی پیش میاد

Michael Jackson fans flock to see Egyptian model ‹lookalike ++


Prince Of Persia - T2T

Prince Of Persia - T2T

~ توسط Chariot در اوت 19, 2009.

14 پاسخ to “مزخرفات آخر شب”

  1. راستیتت زیاد شده! من دارم دوتار یاد میگیرم.

    • یعنی تو راستی راستی داری دو تار یاد می گیری ؟؟؟ راستی راستی ؟؟
      خب باشه پس راستی راستی موفق باشی

  2. استاد طراحی الاغت کیه؟! 100 تا طراحی؟! شما 20 تا بکش اما اصولی، همون هم قبوله! (ببین من چه استاد مهربون تریم؟! بیا پیش من! ارزون حساب می کنم!)
    انرژی + و – و شخصیت شناسی و این شر و ورها رو هم زیاد ندارم. کلاً هر نوع نیمچه علمی که روند رشد و پر و بال گرفتنش ساینتیفیک نباشه تو کت من یکی نمی ره.

    • دارم به این فکر می کنم که «استاد طراحی الاغت کیه؟» مناسب تره یا «استاد الاغ طراحیت کیه ؟» و یا هر چیزه دیگه !!!
      منم حقیقتن بهش باور ندارم و این چند وقته خوب یه سری اتفاقایی داره می افته و یه چیزایی داره به گوشم می رسه که همچینی یه نمه ذهنم داره می گوزه !! حالاا حتمالن تو پست پسین در بارش می گم

  3. زیاد «قبول» ندارم*
    لااقل از اون مدل عمه ایش!

  4. آخییی….. صد تا!… استادت طراحی ها رو نگاه میکنه یا میشینه میشمره!! بیکاره مگه؟!
    اتفاقا دو قوز آباد شهر بسیار زیبایی ه!.. مردمش هم فقط تو دوزی تانک میکنن…. خوشبحالت!!!!!!!!!
    یه چیز دیگه ارتباط با درون چه نوع ارتباطیه؟ این چی هست که تو کتابش رو میخوای؟.. ها!

    • هر دو هملت جان … هر دو !! هم طراحیو نگاه می کنه و هم گاهی اوقات می شمره … حتا یه بار من یه طراحیو دو بار با فاصله ی 3 جلسه بش نشون دادم و فهمید … !!!!!!
      خب البته اگه خودمم در بارش چیزه زیادی می دونستم که نمی خواستم بم کتاب معرفی کنید ولی خب تا جایی که می دونم … یک نوع ارتباط با ضمیر نا خودآگاهه … ارتباط نزدیک تر … مثل کنترل رویا ها یا کنترل روح و روان و یا فرافکنی و خلاصه این مدل چیزا !!!

  5. با اون همه تعریفی که کردی چرا نشه؟!

  6. چه عجب بابا دوباره نوشتی
    منم بازی نمی کنم زیاد و البته این رو یه عیب برای خودم می دونم اما از یه بازی خوشم می آد اسمش بیوشوک هست
    به انرژی + هم هیچ اعتقادی ندارم
    دمت گرم از کسایی که طراحی بلدن و موهاشون کوتاهه خیلی خوشم می آد از تو که همیشه خوشم می اومده

    • اااااا از کجا فهمیدی من دوباره موهامو کوتاه کردم ؟؟؟؟؟؟؟؟
      البته کوتاه بودا ولی کوتاه ترش کردم !!
      آره اتفاقن منم از کسایی که از اونایی که موهاشون کوتاهه و طراحی بلدن و از منم خوششون میاد و اسمشونم خرمگس (!!) هه خیلی خوشم میاد

  7. من موندم چطوري از پس اين همه كار برمي آيي با اين همه علاقه هنري در گونه هاي مختلف اميدوارم بياي توي آكادمي

  8. هم احساس عزیز قلم محشری داری
    بلاگت رو که میخونم خسته که نمیشم هیچ
    کلی واسم جذابیت داره که ادامه بدم وبازم بخونم و وقتی تموم میشه کلی حالم گرفته میشه
    پس بیشتر بنویس دختر که نوشته هات روح افسرده ی منو شاد میکنه
    به بلاگ من هم سر بزن
    به پای تو نمیرسه اما خوب….
    اصلا نظر بده دربارش ببینم نظرت چیه؟
    مرسی
    سام 21ساله
    تهران
    http://pesaretanha2.blogspot.com/

  9. عزیزم لازم نیست حتما نوستراداموس باشم که(:
    همین که متن رو خوندم دیدم توش نوشتی موهات رو کوتاه کردی و این اشاره کافیه که آدم بفهمه که اصولا موهای تو وقتی اینجوری روی کوتاهیش تاکید کردی خیلی کوتاهتر از موهای یه دختر معمولیه که من عاشق این جور موها هستم

    • اوااااا … جدن ؟؟؟
      اصلن یادم نبود چی نوشتم … تازه الان که گفتی رفتم بالا پستمو خوندم تا دیدم که آره انگار خودم گفته بودم !!!!
      البته من کلن اینجوریم. هر وقتم می خوام واسه یکی کامنت بزارم 2000 دفه می رم بالا هی پستشو چک می کنم تا یادم بیاد چی نوشته بوده و من چی می خواستم براش بنویسم !!

پاسخی بگذارید

 
