خنزر پنزر


حقیقتش شاید می خواستم دیگه نیام یا خیلی خیلی دیر بیام. نمی دونم. این چند وقته اینقدر چیزای عجیب و نا آشنا دیدم و شنیدم که  دیگه هیچ حوصله ای واسم نمونده واسه نوشتن. اصلن انگار چیزی برای گفتن ندارم. انگار تنها باید بشینمو ببینم. دیدنش واسم درد آور تره پس شاید بخوام بلند شم ولی بلند شدن کار ساده ای نیست. من یه عمر که نشستم. من و تو یه عمره که نشستیم و حالا یهو بلند شدنش خیلی دشواره و کمی نا امید کننده ولی تا وقتی وارد اتاقی نشده باشی همش فکر می کنی که یعنی چی می تونه اونجا باشه ولی وقتی جرئت کردی و درشو باز کردی دیگه همه چیز تموم میشه. این روزا خیلی سخت می گذرن و خیلی سخت میان. شب های نا آرام همیشگی و بامداد های نا آرام تر. انگار میون تعداد زیادی فرکانس گیر کردم. هر لحظه مرتعش تر. با طول موج های خیلی کم. چند روز پیش به خودم می گفتم که شاید همه ی اون چیزایی که ساختم دارن نابود می شن و من الکی این همه مدت خودمو سپر اونا کرده بودم ولی هالا (تازه اونم با ه دو چشم) که به خودم نگاه می کنم وی فهمم که من هیچ وقت هیچیو نمی ساختم  و اینا همش یه توهم بوده …

انتقام این توهم ها رو باید از کی بگیرم ؟

انتقام این توهم ها رو باید از کی بگیریم ؟

من انگار می خوام فرار می  کنم ولی این اسمش فرار نیست. این تنها یه راه دیگست واسه ادامه دادن و بلند شدن. آخه اینجا بمونم که چی ؟؟  که خورد بشم … که له بشم …

هالا (تازه اونم با ه دو چشم)  سال ها از اون زمانی که من رفتم می گذره و من همه چیز دارم و همه زندگیمو خودم ساختم. دیروز یکی یه چیزی بم گفت که فهمیدم من تو این سال ها هیچ وقت هیچیو نساختم و اینا همش یه توهم بوده …

اون بهم گفت اون موقع که من بودم …  تو کجا بودی ؟؟

منم تنها چیزی که می تونستم به پاهام بگم این بود که : اون سال هایی که تو بودی …  من فرار کردم !!

انتقام این فرار ها رو باید از کی بگیرم ؟

انتقام این فرار ها رو باید از کی بگیریم ؟

هالا می فهمم که من نباید آروم بمیرم … من باید با انگشتای گره خورده و با امید بمیرم … من باید با زندگی بمیرم …

من باید با فریاد بمیرم

ScreaM

ScreaM

اگه بخوام از کنکور بگم واس بگم که بسیار دشوار و مفهومی بود. سال های پیش هلو بود ولی امسال واقعن خفن شده بود ولی خب به هر حال ما دادیم رفت. اگرم قبول نشن یه فکر دیگه می کنم و 1 ساله دیگه خودمو علاف نمی کنم.

نمی دونم چمه ها ولی انگار دیگه نمی تونم بنویسم شایدم به خاطره اینه که این مدت دور بودم از همه چیز !! اگر چند روز بیام و بنویسم دوباره رو دور بیوفتم. نمی دونم. ولی واقعن این روزا دیگه واسه کی انگیزه باقی مونده. آخه تو این خراب شده دیگه من به چه امیدی بمونم. صبح ها با چه امیدی چشمامو وا کنم. نمی دونم. ولی شاید الان این طوری می گم. شاید روانم کمی خسته است ولی نمی دونم چی کارش کنم. واقعن نمی دونم. البته نمی خوام بگم امیدمو از دست دادم … نه اصلن … این کثافت ها گه خوردن که بخوان امید منو ازم بگیرن ولی خودم خستم.

خب البته دارم بهتر میشم … امید وارم همین طوری پیش بره تا کاملن به حالت قبلیم برگردم. این روزا حتمن گوشی̨  آیفون و ام پی 3 هممون پر از آهنگ های اعتراضیو کوبنده هستش. این میون یه موزیک پیدا کردم که کوتاه بود ولی جالب بود. البته متن شعرش قبلن به دستم رسیده بود ولی گویا به تازگی موزیکش کردن و از نظر من هم متنش و هم موسیقیش فوق العاده است.  لینکشو واستون می زارم :

http://www.4shared.com/file/116118556/cdb3c096/khaso_khashak.html

این هم متنش :

آن خس و خاشاک تویی

پست تر از خاک تویی

شور منم̨  نور منم̨  عاشق رنجور منم

شور منم̨  نور منم̨  عاشق رنجور منم

زور تویی̨  کور تویی̨  هاله ی بی نور تویی

زور تویی̨  کور تویی̨  هاله ی بی نور تویی

دلیر ِ بی باک منم̨  مالک این خاک منم

دلیر ِ بی باک منم̨  مالک این خاک منم

دلیر ِ بی باک منم̨  مالک این خاک منم

یه کار جالبه دیگه هم تازگیا اومده بیرون که خیلی کار خوشگلیه و به نام «شکوه آزادی با ماست»

لینک برنامه شباهنگ در این باره در وبلاگ بهنام ناطقی :

http://emshabtv.blogspot.com/2009/07/iran-election-in-media-12.html

لینک یوتیوب برای مشاهده نما آهنگ (بخوانید موزیک ویدئو) :

Freedom Glory Project

مطمئنن همتون دیگه حالا  برنامه های دکتر سازگارا رو می بینید یا میشنوید یا توی گروپیش عضو شدید و روزانه میل هاشو دریافت می کنید. حالا منم همین جوری لینکاشو واستون می زارم تا اگه یه وخ تا حالا نرفتین … برین

برای دریافت مصاحبه های روزانه  :

http://www.4shared.com/dir/17132249/b1bae6b1/Sazgara.html

دکتر سازگارا کتابی در این صفحه قرار دادن با نام «50 نکته در باره مبارزات بی خشونت»  pdf  جالبیه و اگه تا حالا نخوندین حتمن بخونید

البته تعدادی از این برنامه رو هم می تونید از سایت رپیدشیر دریافت کنید :

http://rapidshare.com/users/5QJC38

واسه عضو شدن در گروپ هم 3 تا راه وجود داره :
1- از ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com

2- به صفحه زیر برید ، ایمیل خود را وارد کنید و دکمه اشتراک را بزنید
http://groups.google.com/group/mohsen_sazegara/boxsubscribe

3- به سایت فارسی محسن سازگارا برید و در سمت راست صفحه ایمیل خود را در فرم گوگل وارد کنید و دکمه اشتراک را بزنید

چند دقیقه پیش یه طنزی در یک سایتی خوندم که گفتم بدک نیست شما هم واسه تنوع و استراحت بخونید :

مناظره ی احمدی نژاد با مهدی (بخوانید امام زمان ) : http://acr.blogsky.com/1388/04/14/post-56/

نماآهنگی از هنگامه دیدم که بسیار خوشم اومد … خیلی خوشگله. جالبه بدونید که نخستین باریه که صدای هنگامه رو گوش می دم و جالبه که بدونید این آهنگ شاید مال 1 سال پیش باشه !! البته من نمی دونما̨   واسه این می گم که اون وبلاگی که ازش لینک های دانلود رو گرفتم̨  پستش در مرداد 1387 ارسال شده. شاید شما شنیده باشیدش. به هر روی لینک های دانلود رو از وبلاگ حمید جان گرفتم که آدرس اون رو براتون می زارم و ازش سپاسگذاری می کنم بابت لینک هایی که گذاشته :

http://www.ahanghaa3.blogfa.com/post-871.aspx

Rapidshare Direct Link Wmv 700 kbps

Files.to Rapidshare Direct Link Divx 1400 kbps

آهنگ جدید اندی با همکاری خواننده راک Bon jovi به نام» ما با هم هستیم» رو هم می زارم :

دانلود موزیک در فرمت  mp3

تماشا و دانلود موزیک از یوتیوب

موزیکی هم از  U2 براتون گذاشتم با نام “Sunday Bloody Sunday”  :

http://beemp3.com/download.php?file=2420500&song=Sunday+Bloody+Sunday

یه کار خیلی خوشگلی هست که بچه های خارج نشین می خوان انجام بدن که عین خبرشو براتون می زارم و شما هم به دوستای دیگتون بگید (اگه تا حالا نگفتین)

بلند ترین تومار پارچه ای دنیا

بیایید بلند ترین تومار پارچه ای دنیا را علیه دولت کودتا تهیه کنیم و از برج
ایفل آویزان کنیم ، تا همه دنیا ببینند که » احمدی نژاد ، رییس جمهور ایران
نیست». طریق پیشبرد این پروژه به این صورت است که در تمام نقاط دنیا در محل های
مناسب ، پارچه ای با رنگ سبز و عرض 90 سانتی متر برای چند روز بیاویزیم و از
ایرانی ها و غیر ایرانی ها امضا جمع کنیم که » احمدی نژاد ، رییس جمهور ایران
نیست.» سپس همه پارچه ها را به پاریس ارسال کنیم تا به هم دوخته شود . سپس از
رسانه های بین المللی دعوت کنیمو سپس برای ثبت در تاریخ ملل به موزه سازمان ملل متحد
بفرستیم.

ü      این کار ، احمدی نژاد را به عنوان منفور ترین رییس جمهور وارد کتابرکورد گینس خواهد کرد.

ü       تمام دنیا را با این جمله «احمدی نژاد ، رییس جمهور ایران نیست» ، آشنا خواهد کرد

ü      اگر این کار تا قبل از تحلیف انجام شود ، مراسم تحلیف را از این هم ننگ آلود تر خواهد کرد.

ü       سبب می شود دولتهای خارجی در به رسمیت شناختن این دولت تعلل کنند.

ü       اتحاد ایرانیان خارج از کشور رانشان خواهد داد.

ü       به مردم داخل قوت قلب می دهد که هزینه هایی که داده اند بیهوده نبوده و اقلا باعث وحدت عمل خارج
نشینان شده.

ü       اگر خوب کار شود ، صف های طویلی برای امضای این تومار تشکیلخواهد شد که انعکاس بین المللی خواهد یافت.

و حسن های دیگری که حتما به ذهن شما
خطور خواهد کرد

که البته بچه های گل کانادا این حرکت رو آغاز کردند :

http://greenscroll.blogspot.com

Time For Freedom

Time For Freedom

یه شماره ی نشریه سبزینه رو هم براتون آپلود کردم. حتمن دانلود کنید و بخونید و برای دوستاتون هم بفرستید :

شماره 2  سبزینه

برای اطلاعات بیشتر می تونید به وبلاگ خود نشریه سبزینه مراجعه کنید که آدرسش در قسمت پیوست ها هست

دو فایل دیگر هم هست که حتمن بخوانید

18 تیر ماه روز راهپیمایی سراسری ایرانیان – مسیر های راهپیمایی استان ها

عکس ها و پیشنهاداتی در باره ی دیوار نویسی

یکی از ناراحت کننده ترین خبر هایی که در این چند روز شنیدم و می دونم که شما حتمن ازش خبر دارین̨  خبر مرگ ناگهانی Michael Jackson, The King Of POP هست که بسیار منو ناراحت کرد. واقعن وقتی شنیدم شوکه شدم و هنوز وقتی بش فکر می کنم بغض گلومو می گیره. شما رو نمی دونم ولی من که خیلی خیلی دوسش داشتم̨  خیلی خیلی خیلی …

شاید توی زندگیه شخصیش به اون میزان که خودش می خواست آرامش و خوشبختی نداشت ولی در عوض تاثیراتی در جهان و موسیقی گذاشت که انکار نا پذیره. Jocko  در همه چیز اول بود و در همه چیز بهترین بود و الان که نیست حقیقتن نبودش احساس می شه. اون به همه ی زمان ها تعلق داشت̨  از X Generation  تا نسل امروزی که شاید بشه بش گفت  IT Generation   !!! Jackson  محشر بود و دیگه هرگز تکرار نخواهد شد.

Michael Jackson

Michael Jackson

به گمونم این طولانی ترین پستی بود که تا حالا تو عمرم نوشتم. همون طور که حتمن فهمیدین̨  من یه سری از عادت های خاص نوشتاریمو ترک کردم و دیگه اوون طوری نمی نویسم !!!!

Wonderful Smile

Wonderful Smile

~ توسط Chariot در ژوئیه 6, 2009.

8 پاسخ to “خنزر پنزر”

  1. سلام خوبی دوست من؟من هیچ کس و هیچ چیزی رو از یاد نمیبرم.همه ی دوستان من در یه نرم افزار و یه جای خوب ذخیره شدن و برای همیشه با من خواهند بود.انتقام؟ آدمی هرچه میکشه (به نظر من بالای شصت یا هفتاد درصد اون) ناشی از اعمال و روحیات و ذهنیات و عقاید خودشه.دیگران درصد کمی در ناکامی های ما دارن.هرچند گاهی اوقات اتفاق هایی میفته که خارج از اراده و حدود ما هستن.

    • اینو بات موافقم که آدم هر چی میکشه معمولن پیامد های انتخاب ها و کارهای خودشه … ولی خب همون طور که گفتی یه سری چیزا که تا حد زیادی از محدوده ما خارجه … دست کم از محدوده ی نسل من خارج چرا که نسل من موقع انتخاب راه آینده وجود نداشته !!
      ولی خب الان که وجود داره پس باید راه خودشو انتخاب کنه و پیش ببره

  2. عزیز دلم این قدر حرص نخور. تو چه حرص بخوری و چه نخوری چیزی عوض نمیشه! همین که چشم و گوشت باز باشه و زبونت هم به وقتش کار کنه کافیه.
    البته من نمی فهمم اون خانم با اون کفشاش دیگه دردش چیه که بخواد داد هم بزنه اما خب، ما که دانای کل نیستیم؟! خدا عالمه!
    چرا این قدر لینک دادی؟! موندم رو کدومشون کلیک کنم آخرش هم اسکرول کردم پایین و بی خیال!😛
    بازم بنویس. همین بهترین راه فریاد زدنه.

  3. […] چرندیات فکری: خنزر پنزر لینک به منبع […]

  4. سلام دوست جان!
    رفتی.. برگشتی… چقدر عوض شدی.. انگار بزرگ شدی. این روزا حال همه همینطوره. چنان وضعی پیش اومده که آخرش ناپیدا. ولی یه حس مبهمی از قدرت و اراده… امید… تو آدما پیدا شده.. یه هدف.
    بهرحال مثل همیشه نوشتت عالی بود… یه نفس عمیق بکش و ادامه بده.
    .

  5. من چاریوت جان با ناامیدی کاملا موافقم و زندگیم رو در ناامیدی تمام می گذرونم و اعتقادی هم ندارم که باید امیدوار بود ولی این رو هیچ ربطی نمی دم به اینکه نباید در مقابل وضع موجود که شامل اوج وقاحت در دروغگویی و خودبزرگ بینی و خیانت در امانت و له کردن انسانیت هست کاری نکنم و همچنان به فعالیت های کوچیک خودم که در کنار فعالیت های کوچیک دیگران تبدیل به فعالیتی بزرگ خواهد شد ادامه می دم
    امیدوارم کنکور عالی بوده باشه
    امیدوارم باز هم روی دور بیفتی هر چند برای آدم حساسی مثل تو ممکنه کمی طول بکشه
    از لینک هایی که دادی ممنونم
    امیدوارم شاد بشی بزودی
    چومبی

    • نا امیدی رو دوست داری ؟؟؟ تو با نا امیدی موافقی !!!
      یه جمله ی عجیب …
      اصلن نمی دونم چه طور باید این جمله رو ادامه بدم تا منظورمو بگم … حقیقتن که نمی دونم !! آخه یعنی چی که دوست داری ؟؟ درکش شناخت منو از انسان تغییر میده. یا من درست درکش نمی کنم یا تو اشتباه می کنی و یا شناخت من شناخت مزخرف و چرتی !!

  6. به برگمان گفتند:کافر، خدا رو قبول نداری،همش می گی نیستش.گفت: بیشتر از شما دنبالش گشتم
    یقین بدون من اشتباه می کنم چون تجربه بهم ثابت کرده که هیچوقت درست تصمیم نگرفتم
    نا امیدی همدم من شده
    ولی باور کن این با بی تفاوتی فرق داره
    ناامیدم ولی بی تفاوت نیستم
    چومبی!

پاسخی بگذارید

 
