نگاه


امروز روز خیلی خوبی بود و من متوجه شدم شدیدن استعداد درخشانی دارم در زمینه نقاشی !!  طرحم که گلدونه آبیه با گلای رز صورتی Versailles Roses) ) با پس زمینه گرم به رنگای قهوه ای و زرشکی و ترکیبات این ها. اولش می خاستم گلی رو که از همه بالا تر بود رو شروع کنم واقعن گند زدم̨ افتضاح بود. مثل این بچه ها قلمو رو گرفته بودم تو دستمو همین جوری واسه خودم رنگ می زدم. انگار دارم گلد لقد می کنم ! خلاصه شدیدن  ر-ی-د-ه شد به روحیات هنریمون ولی خب بعد یکم بیشتر حواسمو جمع کردم و بلاخره موفق شدم پوز اون پسره رو که کنارم نشسته بود رو به خاک بمالم. صاف صاف تو چشای من زل زده بود و هی زرتی می زد زیر خنده. کم مونده بود خر خرشو بجو ام ولی خب من در یک حرکت بسیار منطقی و سخت کوشانه تمامیه عزم خیش رو جزم نمودم و حسابی گل کاشتم طوریکه خودمم آخر کار متعجب شدم. خب به هر حال هر کسی باید واسه خودش در هر موقعیتی که انگیزه ایجاد کنه.

چیزه دیگه ای که باعث شد امروز روز خوبی بشه واسم دو تا دختری بودن که من بازم توی اتوبوس دیدم اونا رو. به گمونم خاهر بودن. یکیشون چشمای سبز داشت با رنگ پوست روشن و اون یکی مشکی بود و گندمی. هر دوشون لاغر بودن ولی اون که مشکی بود به نظر رزمی کار می اومد. از همون لحظه ای که اینا وارد اتوبوس شدن شدیدن ذهن من مشغولشون شد. هر دوشون خوشگل بودنا ولی اون مشکیه به دله من بیشتر نشست. من کلن با مشکی ها بیشتر حال می کنم̨ واسم جذاب ترن. به نظرم اونم توجهش به من جلب شده بود. منم که اصلن اهله چشم چرونی نیستم و خب سرم تو کار خودمه ولی خدایی نشد که نشد. حالا هی من بش نیم نگاه مینداختم هی اون به من نیم نگاه مینداخت ولی خب کوچه علی چپو گذاشتن واسه یه همچین موقع هایی دیگه که من خودمو بزنم به اون راه̨ شتر دیدی ندیدی. چند دقیقه که گذشت خاهرش یا دوستش (نمی دونم دقیقن کیش می شد) سرشو گذاشت رو شونه های اون̨ دیگه داشت مخم سوووووووووووووووووت می کشید تا جاییکه یه آن نگاهم بش خشک شد و دیدم اونم داره نگاه می کنه و یه خنده ی شیطنت آمیز تو نگاهش برق زد و بعد لبشو با زبون تر کرد̨ آخ یکی منو بگیره … ماااادر جاااااان. دیگه داشتم می مردم ولی خب خود داری کرده و کمیشرم نمودم ولی خب منم واسه اینکه این کارش بی پاسخ نمونه همو کارو (تر کردن لب) انجام دادم و زیر چشمی که دیدمش نا خودآگاه خندم گرفت ولی خب جلوی خودمو گرفتم وگرنه آبروریزی می شد̨ بعد می گفت این دختر چقدر لیمه !! آقا خلاصه جونم واستون بگه که آخرش ما رسیدیم به مقصد و پیاده شدیم ولی خب اون توی اتوبوس موند و من دلسرد شدم ولی هنوز امیدمو از دست ندادم چون دست کم فهمیدم توی یه منطقه زندگی می کنیم و شاید دوباره همو ببینیم.

حدودن 3 ماه دیگه کنکور دارم و هنوز هیچ غلطی (بخانید کار) نکردم. کنکور هنر هم شنیدم خیلی سخته به ویژه واسه من که هیچ از درسای هنرو نخوندم. همه دوستان به صراحت می گن : خر̨ حماقت کردی !! آخه … (شرمنده به دلیل رعایت موازین اخلاقی از آوردن این واژه معذوریم) کی میاد ریاضیو ول کنه بره هنر ؟!؟!!؟!؟  البته من اصلن این جوری گمون نمی کنم. مهم علاقه ی آدماست و حسشون. من واقعن فیزیکو دوست دارم و دوست داشتم فیزیک بخونم یا هوا وا فضا ولی خب احساس کردم در این موقعیت زمانی که هستم هنر بیشتر می تونه بهم آرامش بده و ذهنمو رها کنه واسه همین تغییر رشته دادم ولی خب واقعن الان خیلی دشواره که باید این همه کتاب هایی رو که روحمم از شون خبر نداره رو واسه کنکور توپه توپ بخونم ولی من اعتماد به نفسم بالاست و حتمن قبول می شم. فقطم دولتی ثبت نام کردم و تصمیم دارم تنها اگه تهران̨ اصفهان̨ شیراز قبول شدم برم دانشگاه. ما که امید واریم تا حالا ببینیم با توکل بر خداوند تبارک و تعالی و کمک و یاری آقا امام زمان وتبرک دست مقدس و نورانیه رهبر کبیر انقلاب و با سلامو و صلوات بر روح پاک شهیدان و دلاوران میهن و به حق پنج تن آل عبا و این حرفا چی میشه آخرش.

چند وقت پیش بصورت کاملن اتفاقی یه آهنگ پیدا کردم از Dulce Pontes که به گمونم یکی از بازیگران فیلم سینما پارادیزو هم بوده ( در نقش مادر توتو). آهنگش از Ennio Morricone هست و از نظر من که خیلی خیلی زیبا و دلچشبه. اینجا می زارمش واسه دانلود.

Focus_Dulce Pontes & Ennio Morricone

ennio-morricone-dulce-pontes_focus1

ennio-morricone-dulce-pontes_focus1

~ توسط Chariot در آوریل 9, 2009.

14 پاسخ to “نگاه”

  1. اوه اوه کنکور !
    این سه ماه باقی مونده رو فکر کنم باید حسابی خرخونی کنی
    افرادی که رشته ریاضی هستند اغلب ذهن بازتری دارند و در رشته های دیگر هم موفق می شوند
    بسیار کار درستی کردی که از همان اول هنر را انتخاب کردی. یک دوستی دارم که بعد از 4 سال درس مهندسی خواندن می خواهد برود کنکور موسیقی بدهد یعنی چهار سال از عمرش را که می توانست در راه مورد علاقه اش صرف کند به همین راحتی از دست داد.
    عزیزم خوب درس هایت را بخوان مطمئنم که موفق می شوی

  2. دانلود آهنگت همین الان تمام شد.دارم به آن گوش می کنم. خیلی زیباست بسیار ممنونم
    فقط فکر افرادی مانند من را هم بکن و اگر می خواهی آهنگی بگذاری bit rate را کمتر کن که حجمش زیاد نشود و با این سرعت افتضاح قابل دانلود باشد

    • اوهوم. خوشحالم که خوشت اومده. درباره دانلودم چشم. و در باره کنکورم هی هی هی هی هی. اخره این هفته آزمون جامع سنجش دارم و خب م&ب شدیدن منتظر یه بهونن مثل خراب کردن آزمون که بگن این کامپیوتره لعنتیو ول کن دیگه. تو این سه ماه باقیمونده بچه ه ه بیشین پا درسو مشقت !!!! امید وارم این جوری نشه.
      پ.ن ( این دیگه واقعن نو برشه. آخه در کامنت هم ) :یه زمانی من چنان انسان به نامی بشم که همه کشون ببره ( از جمله خودم) !!!

  3. خب مي دوني من يه دوست دارم كه مثل تو رشتش رياضي بود و عوض كرد سال آخر رفت هنر و الان هم داره هنر هاي زيبا مي خونه.. اينو گفتم كه اميدوار باشي..
    ايميلو 360 هم ازت ندارم وگرنه دعوت مي كردمم به يه قهوه تو يه جاي خيلي شلوغ يا خلوت تا از اين فضاي كنكور يه كم بياي بيرون..اينو گفتم چون تو 360 نوشتم هر كي پايه شام يا نهار يا قهوه ست خبر بده..
    يه فيلم خيلي خوب هم ديدم به اسم بازگشت كه بدم نمي آد ببيني و راجع بهش صحبت كنيم..اينم گفتم كه ترقيب شي يه خبري بدي از خودت و يه قرار واسه قهوه بذاري.. ايميل هم كه داري..آي دي رو سرچ كني 360 رو هم مي توني پيدا كنيي..:‍D

    • ممنونم بابت دعوتت ولی میدونی چیه ؟؟ من اصولن دوستی های دنیای مجازی رو می زارم همین جوری مجازی بمونه !!
      در باره فیلم هم بسیار لطف می کنید که بدتون نمیاد من این فیلمو ببینم (!!!) فقط یکم بیشتر دربارش بگو. کارگردانش کیه ؟ بازیگراش کیان ؟ تا بتونم گیرش بیارم

  4. به به چشم و دلم روشن. چشم چرونی؟ وای به دور.
    منم مطمئنم موفق میشی.

  5. 1. من يه بار زل زدم تو چشماي طرف، اون زل زد. من زل زدم. بعد اون پياده شد !
    2. ليم ؟
    3.قهوه ي مجاني و دوستاي مجازي… روز شانس بخشي من داشتم حليم هم مي زدم!
    4. من يه بازگشتي ديدم كه روسي بود ولي انگار يه بازگشت ديگم هست…

  6. درباره فیلم بازگشت همینو فقط بدون که مونیکا بلوچی توش بازی میکنه…

  7. مونیکا رو عشقه…

  8. قررررررررررررررررربونت برم که انقدر با نمک تعریف کردی این همه رو.انقدر حالم گرفته بود که نگو.فقط نگرانم تو با این همه شعور و درک و این طنز که کاملا متضاد هست با ذهنیتت خدای نکرده به افسردگی نرسی.آخه همه اونایی که می فهمن اما غمهاو درداشون رو با طنز بیان می کنن بیشتر تو خطر افسردگی هستن.به خاطر خرمگس مواظب خودت باش

  9. […] چرندیات فکری: نگاه لینک به منبع […]

  10. نقاشی!…. اه مثل اینکه قبلا هم گفته بودی…. منم نقاشی میکنم ولی فقط طراحی با مداد.. با رنگها میونم خوب نیست.
    تو فقط اعتماد بنفس داشته باش.. بقیش حل ه!
    .

  11. برات از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم

پاسخی بگذارید

 
