عروسک


من معمولن آهنگ فارسی خیلی کم گوش می دم چون خیلی خوب نمی تونم باش ارتباط بر قرار حالا بماند چرا چون خودمم درست نمی دونم شاید به خاطر مزامین مسخره و کلیشه ای خیلی از ترانه های فارسی باشه (یا اینقدر همو دوس دارن که واسه هم جوون میدن یا اینقدر از هم متنفر میشن که می خان سر به تن اون یکی نزارن در کل همشون به مرض خود شیفتگی در عشق مبتلا هستن) و یا سبک خاصش و یا هر دلیل دیگه ولی خب هرزگاهی یه چیزایی می شنوم که خیلی خوشم میاد. یکی از اینا همین ترانه ی عروسک هستش با صدای علیرضا تهرانی که چند ماه پیش به صورت کاملن اتفاقی طی یک گذشت و گذاری که از سر بی کاری تو درایوام می کردم یهو پیداش کردم و کلی باش حال کردم. خیلی از لحظه هام با این ترانه سپری شده و حس خیلی خوبی بم میده. گفتم بد نیست به عنوان نخستین ترانه فارسی که در بلاگ می زارم انتخابش کنم. کاری به اینم ندارم که خیلیا می گن این آلبوم سبکش راک ولی ترانه هاش هیچ ربطی به راک نداره و دو (ه)زارم نمی ارزه بعضیام می گن نه بابا پاپ، خیلیام می خان منطقی با این قضیه بر خورد کنن می گن تر کیبی از این دو هستش … من کلن اینو دوس دارم … همین


ترانه عروسک-دانلود

alireza-tehrani-mahe-doodi

~ توسط Chariot در مارس 18, 2009.

5 پاسخ to “عروسک”

  1. آن قدر سرعت اینترنتم افتضاح شده که دیگر بی خیال هرچی دانلود کردن شدم
    نمی دونم آلبومش را می شه بیرون گیر آورد یا نه

    • اصلن اشکال نداره چون منم با همین سرعت افتضاح آهنگو آپلود کردم ولی یه ترک بیشتر نیست. گمونم 4 مگ باشه !!! اینجا همه چی سرعتش افتضاحه ولی خب خوبیش اینه که دست کم شما اینجوری حقوق کپی رایت این آلبومو رعایت می کنی !!

  2. فکر میکنم در تشخیص انواع راک درمانده شدم !!!

  3. سلام عزیزم.ممنونم که به من سر زدی.در حال حاضر گیر کردم کجا وبلاگ بسازم.هر جا میرم دچار مشکل میشم و یا فیلتر میشم.سال نو شما مبارک و همیشه شاد باشید.

    • امید وارم زود تر یه جای خیلی خوب پیدا کنیو شروع کنی به نوشتن. ممنونم عزیزم. تو هم سال خیلی خوبی داشته باشی و همیشه شاد باشو شادی کن.

پاسخی بگذارید

 
