یک رویای نارنجی


بعد از اینکه شعر معنای محراب رو در بلاگ سعید خوندم حس خوبی داشتم چون به نظر جالب میومد ولی بعد از اینکه شعر رو شنیدم حس عجیبی داشتم و همین شد که به یاد اوردم مدت هاست که دلم می خاسته یه همچین کاری بکنم پس دست به کار شدم و اینی شد که الان میشنوید

به همین دلیل این دکلمه تقدیم به سعید عزیز

سعید عزیز شرمنده

شرمنده لینک دکلمه پاک شده !! حتا برای شما دوست عزیز -10/23/2009

~ توسط Chariot در مارس 13, 2009.

7 پاسخ to “یک رویای نارنجی”

  1. ممنونم هم به خاطر این شعر زیبایی که به هم هدیه کردی هم به خاطرت لینکت .

  2. chariot جان قبل از هرچیز تولد وبلاگت رو بهت تبریک می گم
    دکلمه ات را گوش کردم
    صدایت بسیار زیباست و خیلی با احساس شعر را دکلمه کرده ای و همچنین انتخاب موسیقیت هم واقعا عالی است
    بابت لینک کردن وبلاگم هم از شما خیلی ممنونم.متاسفانه شما آدرس وبلاگتان را نگذاشته بودید تا شما را پیوند کنم و من از طریق صفحه آمار وبلاگم اینجا را پیدا کردم و از این بابت بسیار خوشحالم
    راستی تا یادم نرفته است بگویم که نام وبلاگ من آبی آسمانی است گویا که شما آسمان آبی نوشته اید. ممنون می شوم اگر لطف کرده اصلاح کنید. من هم شما را پیوند کردم

  3. سلام دوست عزیز. من هم به شما لینک دادم. شما را در دسته گی ها قرار دادم. چنانچه اشتباه کرده ام لطفا بگوئید که جزو کدام دسته هستید. ممنون می شوم.

  4. روی پسر لینک شدین و از اونجایی که گویا دگرباش هستین جز پست لینک ها هم قرار خواهید گرفت
    من هم خوش آمد می گم و امیدوارم موفق باشی

  5. راستی برای اینکه مشکل همراه شدن لینکتون روی وبلاگ های وردپرسی حل بشه این کار رو بکنید:
    به قسمت مدیریت وبلاگتون برید و در قسمت کاربران به زیر مجموعه شناسه شما برین
    اونجا کادری هست که کنارش نوشته: وب‌نامه
    آدرس وبلاگتون رو بهش تمام و کمال بدین
    تا جایی که می دونم راه حلش اینه و بعد از این اگر با یوزر خودتون لاگین باشید و برای دیگری پیام بدین آدرس وبتون هم قرار خواهد گرفت
    امیدوارم موثر باشه

پاسخی بگذارید

 
