اتوبوس


آخ آخ یکم خستم. البته خسته که نه بالای کتفم طرفای گردنم یکم درد می کنه به گمونم از اثرات پشت میز نشینیه !!

امروز کار جدیدمو آغاز کردم. دارم یه چهره می کشم که به گمونم از قبلیه خیلی بهتر بشه آخه خودمم بیشتر دوسش دارم. ولی کلی از پاستلام شکستن امروز. آخه من نمی دونم این چه وضعشه هر چی می تراشم هی میشکنه. شدیدن اعصابم خورد شد. به هر حال من باش کنار میام. بعد از کلاس که داشتم بر می گشتم خونه تو اتوبوس کلن داشتم به پسرا و دخترا نگاه می کردم. می خاستم ببینم کدومشون واسم جذابیت بیشتری دارن. به همه جاشون نگاه می کردم. به هر آدمی از هر نوعی  اصلن فرقی نمی کرد مهم این بود که من یه انتخابی بکنم. نتیجه گیری که من تازگیا کردم اینه که من از پسرا خوشم میاد ولی نه از ک.ی.ر.ش.و.ن نه نه نه نه نه نه نه اصن … حتا فکر کردن بهش حالمو بد می کنهجدن می گما !!! تصور دیدنش منو به خودکشی وادار می کنه. ولی در عوض دخترا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا … وای نگو و نپرس !!! خداییش یه جذابیت دیگه ای واسم دارن. خیلی وقتا شده با یه حالتی به یه دختری نگاه کردم که اصلن طرف سرخ شده ولی خب مهم نیست چون اون که چیزی درباره من نمی دونه و خب اگه بیرون باشم که دیگه منو نخاهد دید.

در کل من ظرافت دخترانه رو خیلی دوست دارم والبته مردانگی جنس مخالف رو !!!! اصلن گاهی فکر می کنم شاید من هیچ تمایلی به سکس نداشته باشم ولی خب اینجوری نیست. چند وقت پیش یه تست دادم تو نت در باره میزات هات بودن به گمونم از 100 تا 90 شدم البته اینم بگم که یکم تستش مسخره به نظر میومد ولی به هرحال به آدم اعتماد به نفس می ده. اها راستی حرف از تست زدم یاد تست هوشم افتادم. پاسخ تست هوشم شد 115 یعنی هوش بالا !!!! آآآآآآآآآآ کلی به خودم افتخار کردم وقتی دیدم پاسخشو البته خب اون موقع داشتم با بی حوصلگی پاسخ می دادما وگرنه

خب از این حرفا بگذریم. من هنوز به نتیجه خاصی در باره خودم نرسیدم ولی خب نگاه کردن به مردم رو دوست دارم واینی که وقتی دارم تو پیاده رو راه میرم تکه هایی از حرفای هر کسی رو که از کنارم رد میشه رو بردارم با نفر بعدی قاطی کنم. خیلی حال می ده .. یه بار امتحان کنید ویا اینکه در حالی که mp3 تو گوشمه و دارم با آخرین ولوم گوش می کنم به قیافه مردم نگاه کنم … اینم جالبه تو می بینی که مردم دارن حرف می زنن … راه می رن … دوا می کنن … می خندن ویا هر غلط دیگه ای می کنن ولی خب در ذهنت صدای خودتو می زاری روشون.

امروز تو اتوبوس عین دیوونه ها می خندیدم با خودم. البته متوجه شدم که همه اتوبوس دارن نگام می کنن ولی واسم مهم نبود چون اون موقع به احساس خودم بیشتر اهمیت می دادم. البته نا گفته نماند که موهای سیخ کرده ی من هم خودش بی تقصیر نبود در این ماجرا. موهام حدودن 3 سانتی شدن که خب من هیچ مدل خاصی بهشون نمی دم خودشون به صورت طبیعی می رن بالا !!

راستی من دیروز روز 20 رو هم تموم کردم از برنامه 20 روزه موفقیتم در زندگی. البته هنوز برنامه روز 18 رو انجام ندادم یعنی نوشتن کامل خصوصیات همسر ایده آلم ولی خب آخه اصلن نمی دونم چی بنویسم یا از کی !!!!

خب من هنوز چرندیاتم مونده که بخام بگم ولی خب دیگه حالش نیست البته نه حالشم هست ولی خب این کتف درده طرفای گردنم نمی زاره که. تازه مامان هم کم کم داره با کفگیرش میاد. الانست که یه چی به صورته ناگهانی بیاد پس کلم که دختر مگه تو کنکوری نیستی پس تو این نت …  چه کار می کنی ؟؟؟!!!!! خب پس بهتر که خودم منطقی برخورد کنم و مثل یه دختر کنکوری با شخصیتو خوشگل پاشم برم. آخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییش

شبم بخیر. روز شما هم بخیر

مواظب آرزوهاتونم باشید

پ.ن : خیلی سخته که در عین حال که داری چرندیاتتو می نویسی بخای با 5 نفر به صورت همزمان چت کنی وتازه تلاش کنی که کلی میل رو هم پاسخ بدی و لیوان قهوتم سر بکشی ولی خب من تونستم این کارو به تنهایی انجام بدم !!!!!

پ.ن : چشمام به کاره جدیدم خشکیده.

پ.ن : دیروز و امروز هیچ غلطی واسه کنکور نکردم. شدیدن عذاب وجدان دارم.

پ.ن : من نمی دونم مردم چه اصراری دارن که من زیر ابروهامو بر دارم !!!؟؟؟ بابا جون من ابروهامو دوست دارم. مشکیو تا حدی هشتی و پر وکمی تا قسمتی هم پیوندی !! خب چی از این بهتر !!؟؟ من نمی خاااااام این کارو بکنم و نمی کنم

~ توسط Chariot در مارس 5, 2009.

پاسخی بگذارید

 
