خوابم میاد برای 5 دقیقه


همچین بگی نگی خستم

از صبح تا حالا اینجام و چشام دارن میریزن بیرون … چند ساعت دیگه هم می خوام برم جایی که اونجا یک نفریو ببینم شایدم دو نفر شایدم سه نفر.

امروز بعد از کلی وقت گوگل ریدمو باز کردم و اینقدر شوکه شدم که فقط وقت کردم همه پست ها مارک از رید بکنمو و به خودم بگم که سر یه فرصت مناسب خواهم خوندشون.

امروز حقیقتش خواستم بیام که بگم من زندم … موندم … !

خیلی دلم می خواد که وبلاگا یی رو که همیشه با علاقه دنبال می کردمو .. بخونم ولی واقعن خستم. خیلی خیلی خسته و خواب تنها چیزیه که می خوام

خواب

~ توسط Chariot در مه 27, 2010.

یک پاسخ to “خوابم میاد برای 5 دقیقه”

  1. دلیل نمشه!

پاسخی بگذارید

 
دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

